connaas

Alla inlägg den 15 november 2014

Av conna conne - 15 november 2014 00:52

Hej!
Jag vet att det var jätte länge sen jag ens skrev någonting.Det har berott på att jag har haft många prov och läxor.Jag har haft fullt hela veckorna och nu har fotbollsträningen börjat och jag går även på gymnastik också på måndagar.Men nu har jag bestämt mig för att fokusera på skolan och bloggen!Ska försöka lägga ut minst 3-4 inlägg per dag på bloggen.Imorgon ska jag gör en "Min Dag"och lägga ut på vfm.Hoppas ni kommer gilla den videon,för jag ska kanske till Växjö imorgon och då hade jag tänkt o filma lite:)Idag hade jag geografi prov om Sydeuropa i skolan,jag tror det gick bra och jag hoppas på det också.Men det hände en konstig sak på provet,jag fick näsblod så det droppade på min tröja,jag vet inte bad det var som hände det börja liksom bara & blöda.Efter lunch hade jag idrott sista passet.Det var ett valfritt pass och jag valde att köra en lek som man var två lag och så ska man kasta en boll på motståndarna och hämta en kon.När man tagit alla koner från det andra laget har man vunnit eller om hela laget är ut slaget.Jag var ensam tjej i mitt lag och mitt lag vann.Vi vann 3-5 matcher.Efter skolan hämtade mamma mig och jag gjorde om på mitt rum.Nu är det verkligen så som jag vill ha det!:)Vid typ sex tiden åkte jag på filmkväll hos en kompis,vi var ute i typ en timme sen tittade vi på film och åt pizza & godis,Efter filmkvällen åkte jag hem och hållde på med IPaden en stund,sen gick jag in på rummet o gjorde mig i ordning.Men det bar det jag ville säga,kommer inlägg under dagen imorgon!
Hejdå;*

Har gjort om bakgrundsbilder på vfm!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag heter Cornelia,jag är 12 år och är bosatt i en liten ort i Småland.
Här kan ni läsa om min vardag,skönhet,mode och mckt mer!
Hoppas ni gillar det ni ser och läser!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här hittar du mig!

Instagram:connasinstaa

kik;connaas


Ovido - Quiz & Flashcards